Lauku saldskābmaize jauns iepakojums - noslēdzas jauna iepakojuma izveide Zelta maizes grupai

Ar jaunu iepakojumu pircēju iemīļotajai Lauku saldskābmaizei noslēdzas Zelta maizes grupas jauna iepakojuma dizaina izstrāde ar mērķi uzsvērt tradicionāli latviski ceptu maizi, fokusējot Liepkalnu vērtības šajā grupā, vienlaicīgi virzot un veicinot arī zīmolu.
Zelta maizes - visvairāk pieprasītais un Liepkalnus raksturojošākais produkts, kas ietver 4 garšas, kurās pircējs atpazīst Liepkalnus. Grupā ietilpst 4 maizes - Sevišķā rupjmaize - cepam jau vairāk kā 10 gadus, Lauku saldskābmaize - cepam jau vairāk kā 10 gadus, Lustīgā rupjmaize - jaunums, Pilngraudu rupjmaize - jaunums.

Iepakojums vēsta par tautas radītām vērtībām.  Maizes vērtība tiek salīdzināta ar izcilu latviešu personību radītām vērtībām, iedvesmojoties no tautas gudrības un meistarības.

Lauku saldskābmaizes iepakojuma dizainā iekļauta izcilas Latvijas personības - Annas Brigaderes - grafiski izstrādāts portrets un iedvesmojošs citāts no viņas darba.

Tradicionāli, pēc senām latviešu tradīcijām gatavota rupjmaize un saldskābmaize, kādu cep Liepkalni, tiek gatavota dabiskā raudzēšanas ceļā, ar karstu ūdeni aplejot samaltus rudzu graudus, 24 stundas noturot plaucējumu koka kubuliņā, katru klaipiņu veidojot ar rokām. Maize kļūst izteikti piesātināta. Gadiem strādājot pie receptes, radīta tieši Liepkalniem raksturīga rupjmaizes garša.